GEOPOLITIKK101 168 KOMMENTARER
US Air Force og DARPA vil gjerne at vi skal tro at de har sluttet å bruke HAARP i Alaska til forskning og eksperimenter. Selv da vet vi alle at det finnes andre HAARP-systemer der ute i form av radarkommunikasjons- og overvåkingssystemer som er rigget på toppen av mobile plattformer som kan distribueres i alle internasjonale farvann rundt om i verden.
Alt de trenger å gjøre er å vri en knott for å endre frekvensen til hovedbølgen til mikrobølgeområdet for en modulert frekvens [FM]-sending, og øke sendeeffekten høyt nok til å nå og varme opp atmosfæren over det angitte målet.
Teknologien er dekket under US Patent 4,686,605 på ” Metode og apparat for å endre en region i jordens atmosfære, ionosfære og/eller magnetosfære.”
https://patentimages.storage.googleapis.com/pdfs/US4686605.pdf
Oppdatering 28. juni 2021: FAA utsteder flyrestriksjoner i Gulkana, Alaska
“Ingen piloter kan operere et fly i områdene som dekkes av denne NOTAM, dvs. GULKANA VOR/DME 007 grader radial ved Senter: 16,6 nautiske mil; Breddegrad: 145 grader 09′ 02” V. Radius: 2,5 nautiske mil; Høyde: Fra overflaten til og med FL(250).
Hvordan virker det?
For de som ikke har noen teknisk appetitt, bare forestill deg det samme frekvenssignalet som brukes i mikrobølgeovnen din som tilbereder frokosten din…
… er rettet mot atmosfæren fra spissen av antennene i oppstillingen vist nedenfor.
Kort sagt, det samme prinsippet som brukes i TV-en, eller mobilnettet, kringkastes på disse HAARP- og radarplattformene.
Den eneste forskjellen når det gjelder å tilberede himmelen, i motsetning til frokosten din, er at spenningen som trengs for å overføre det samme mikrobølgefrekvenssignalet er i området hundrevis av millioner volt på grunn av den store avstanden som det samme signalet må krysse mellom antennen og målet.
Samtidig som,
“En typisk forbrukermikrobølgeovn bruker 1100 W AC og produserer 700 W mikrobølgeeffekt, en effektivitet på 64 %. De andre 400 W spres som varme, for det meste i magnetronrøret.»
… din regjerings HAARP-sender kan trenge 100 milliarder watt ren kraft, som patentet ovenfor har indikert, for å oppnå et spesifikt resultat. Det er selvfølgelig ingen teoretisk grense for hvor mye ego som vil spille inn i prosessen.
Hva kan muligens skje med det forhåndsvalgte området i atmosfæren når nok strøm blir matet til overføringsgruppen?
Forstå at selv en økning på bare 1 Celsius i atmosfærisk temperatur er mer enn nok til å starte en betydelig værforstyrrelse. Husk at alle gasser beveger seg fra høyt til lavt trykk, og gasstrykket er direkte proporsjonalt med temperaturen.
Kort sagt, hvis man varmer opp minst tre spesifikke steder i atmosfæren, vil den felles senterregionen som har relativt lavere trykk enn de tre oppvarmede punktene bli stormens øye. Tre konkurrerende krefter som beveger seg mot et felles område kan bare løses gjennom en nedadgående spiralrotasjon, de kjøligere gassene er tyngre enn de førstnevnte. Avhengig av mengden energi som brukes, kan hele prosessen ta dager å utvikle.
Chemtrailing og skysåing kan absolutt forbedre prosessen langt utover værmanipulasjon. Notorisk har disse galningene nesten alltid flere mål for hver enkelt handling.
For de som forstår frekvensmodulasjon , vet de at ethvert lavfrekvent signal kan piggyback inn i høyfrekvente radiosignaler. Dette betyr at alle naturlig forekommende frekvenser i naturen kan moduleres til en radiobærefrekvens med det formål å kringkaste den til et spesifikt mål.
Kort sagt, det er mulig å endre menneskelig atferd ved å FM-kringkaste hjernebølgefrekvenser, for eksempel:
- Deltabølger (under 4 Hz) oppstår under søvn
- Thetabølger (4-7 Hz) er assosiert med søvn, dyp avslapning (som hypnotisk avslapning) og visualisering
- Alfabølger (8-13 hz) oppstår når vi er avslappet og rolig
- Betabølger (13-38 hz) oppstår når vi tenker aktivt, løser problemer osv.
- Den sensoriske motoriske rytmen (eller SMR; rundt 14 hz) ble opprinnelig oppdaget for å forhindre anfallsaktivitet hos katter. SMR-aktivitet ser ut til å koble hjerne- og kroppsfunksjoner.
- Gamma-hjernebølger (39-100 hz) er involvert i høyere mental aktivitet og konsolidering av informasjon. En interessant studie har vist at avanserte tibetanske meditatorer produserer høyere nivåer av gamma enn ikke-mediterende både før og under meditasjon.
Det er de “gode bølgene”, selvfølgelig. Men det er også et bånd med bølger som kan forårsake hallusinasjoner, blindhet, agitasjon, smerte og fortvilelse.
Kort sagt, mulighetene er uendelige ved å bruke denne enkle kringkastingsteknologien, noe som fikk Tesla til å slippe den til en rekke land etter at SS George Scherff, Jr. , også kjent som George W. Bush, smuglet de elektriske planene fra trollmannens eget laboratorium, for Deep Statens egen fordel.
For å initiere jordskjelv må en ekstremt lav frekvens [ELF] på 2,5Hz, eller deromkring, moduleres inn i radiobærefrekvensen.
Det er den samme frekvensen som ble brukt mot Japan for å sette i gang et jordskjelv på 7,6 i 2011. Selve skjelvet ble imidlertid bare implementert for å dekke detonasjonen av en koffertatom 4 kilometer ut i havet fra Fukushima kjernekraftverk, for å skape 30 meter tsunami som hele verden var vitne til.
Åpenbart ville det lette hele operasjonen hvis et byrå som USGS kunne levere satellittoverførte geologiske data som indikerer svake deler i underlaget til en gitt landmasse hvor som helst i verden.
Akkurat som alle andre geovåpenangrep, vil hele operasjonen betale seg selv:
Andre effekter av radiooverføring
For å ha en idé om hvor farlig denne teknologien egentlig er når den er under kontroll av psykopater som kontrollerer regjeringen, må vi se på artikkelen fra Verdens helseorganisasjon om noen av de mulige effektene av å bli utsatt for radar [1 megawatt] og radiosendinger [50 kilowatt]:
Mulige helseeffekter
De fleste studier som er utført til dags dato har undersøkt andre helseeffekter enn kreft. De undersøkte fysiologiske og termoregulatoriske responser, atferdsendringer og effekter som induksjon av linseopaciteter (grå stær) og uønsket reproduksjonsutfall etter akutt eksponering for relativt høye nivåer av RF-felt. Det finnes også en rekke studier som rapporterer ikke-termiske effekter, hvor det ikke kan måles nevneverdig temperaturøkning.
Kreftrelaterte studier:Mange epidemiologiske studier har adressert mulige sammenhenger mellom eksponering for RF og økt risiko for kreft. Men på grunn av forskjeller i design og utførelse av disse studiene, er resultatene vanskelige å tolke. En rekke nasjonale og internasjonale fagfellevurderingsgrupper har konkludert med at det ikke er klare bevis på sammenhenger mellom RF-eksponering og overdreven risiko for kreft. WHO har også konkludert med at det ikke er noen overbevisende vitenskapelig bevis for at eksponering for RF forkorter levetiden til mennesker, eller at RF er en induser eller fremmer av kreft. Det er imidlertid nødvendig med ytterligere studier.
Termiske effekter:RF-felt har blitt studert hos dyr, inkludert primater. De tidligste tegnene på en ugunstig helsekonsekvens, funnet hos dyr etter hvert som nivået av RF-felt økte, inkluderer redusert utholdenhet, motvilje mot feltet og redusert evne til å utføre mentale oppgaver. Disse studiene antyder også at bivirkninger kan oppstå hos mennesker som utsettes for hele kroppen eller lokalisert eksponering for RF-felt som er tilstrekkelig til å øke vevstemperaturen med mer enn 1 °C. Mulige effekter inkluderer induksjon av grå stær i øynene, og ulike fysiologiske og termoregulatoriske reaksjoner når kroppstemperaturen øker. Disse effektene er godt etablert og danner det vitenskapelige grunnlaget for å begrense yrkesmessig og offentlig eksponering for RF-felt.
Ikke-termiske effekter:Eksponering for RF-nivåer som er for lave til å involvere oppvarming, (dvs. svært lave SARs), har blitt rapportert av flere grupper for å endre kalsiumionmobiliteten, som er ansvarlig for overføring av informasjon i vevsceller. Disse effektene er imidlertid ikke tilstrekkelig etablert til å gi grunnlag for å begrense menneskelig eksponering.
Pulserte RF-felt:Eksponering for svært intense pulserende RF-felt, lik de som brukes av radarsystemer, har blitt rapportert å undertrykke skremmeresponsen og fremkalle kroppsbevegelser hos bevisste mus. I tillegg har personer med normal hørsel oppfattet pulserende RF-felt med frekvenser mellom ca. 200 MHz og 6,5 GHz. Dette kalles mikrobølge-hørselseffekten. Lyden er på forskjellige måter blitt beskrevet som en summende, klikkende, susende eller poppende lyd, avhengig av RF-pulsegenskapene. Langvarig eller gjentatt eksponering kan være stressende og bør unngås der det er mulig.
RF-støt og brannskader:Ved frekvenser mindre enn 100 MHz kan RF-forbrenninger eller sjokk skyldes ladninger indusert på metallgjenstander som befinner seg i nærheten av radarer. Personer som står i RF-felt kan også ha høy lokal absorpsjon av feltene i områder av kroppen med små tverrsnittsarealer, for eksempel anklene. Generelt, på grunn av de høyere frekvensene som de fleste moderne radarsystemer opererer, kombinert med deres små strålebredder, er potensialet for slike effekter svært lite.
HAARP kan være et verktøy for fremgang
Man må forstå at HAARP i seg selv ikke er ond – men menneskene som bruker det for øyeblikket er det. All teknologi er tveegget sverd som kan settes i arbeid til alles fordel, eller ødeleggelse.
Her er hvorfor i henhold til samme patent:
Kort sagt, de kan avslutte sin “klimaendring”-dummhet akkurat nå ved å produsere nok ozon til å fylle på det beskyttende laget, redusere karbonmonoksid og lignende giftige oksider i atmosfæren, etc. og gi tilstrekkelig nedbør i tørre ørkener i Afrika, etter eget ønske.
De kan også eliminere toksisitet i havene for å produsere så mye plankton som mulig, og øke fiskerens fangst. Ikke flere strandede pattedyr i sandstrender overalt.
Imidlertid fremmer de samme menneskene som har evnen til å kontrollere været selv «klimaendringene» eller «global oppvarming»-juksene. Så hvordan kan vi forvente at de skal være løsningen?
Kort sagt, de samme menneskene som okkuperer maktens haller skaper selv alt dette tullet, som de åpenbart også kan løse med det som allerede er i deres hender, og forsinker vårt fulle potensial som sivilisasjon på grunn av feilanvendelse av disse vitenskapelig kunnskap. Det er kjernen i problemet.
Air Force Bombshell: Innrømmer at de kan kontrollere været – HAARP
Mens HAARP og værkontroll har blitt kalt en konspirasjonsteori av mainstream media og myndighetspersoner, slapp David Walker, assisterende assisterende sekretær for luftforsvaret for vitenskap, teknologi og ingeniørarbeid, under en Senat-høring onsdag, en bombe som svar på en spørsmål stilt av Lisa Murkowski i forhold til demonteringen av $300 millioner høyfrekvente aktiva nordlysforskningsprogrammet i Gakona denne sommeren.
Walker sa at dette “ikke er et område vi har noe behov for i fremtiden”, og at det ikke ville være en god bruk av forskningsmidler fra luftforsvaret for å holde HAARP i gang. “Vi går videre til andre måter å håndtere ionosfæren på, som HAARP virkelig var designet for å gjøre,” sa han. “ Å injisere energi inn i ionosfæren for å faktisk kunne kontrollere den. Men det arbeidet er fullført. ”https://www.youtube.com/embed/RX3IOHpe6sY?feature=oembed
Mange tror HAARP ble opprettet og har blitt brukt for værkontroll, med nok juice til å utløse orkaner, tornadoer og jordskjelv, og kommentarer som dette bringer spørsmålet om konspirasjonsteoretikere er mer i mål enn noen har innrømmet til dags dato.
Vi må være løsningen. Vi må handle. Ellers kan bare tre enheter av disse mobile HAARP-plattformene, maskert som radarer, gjøre orkanen styrbar med en vanlig metode kjent som triangulering .
Har de virkelig demontert den Alaska-baserte HAARP?
Unaturlige værmønstre tyder på at HAARP fortsatt er her. Men gitt at de gjorde det, mistenker vi at systemet bare har mutert.
De ser kanskje ikke slik ut, men Doopler-radarer gir det samme settet med nyttige og forræderske funksjoner når det er ønskelig.
Ovenfor er bare en av 159 høyoppløselige WSR-88D S-band Doppler værradarer spredt på det amerikanske fastlandet som utgjør NEXRAD-systemet, som vist nedenfor, og som visstnok skal overvåke været.
Som nevnt ovenfor, opererer NEXRAD Doopler Weather Surveillance System under S-Band frekvensområdet 2 – 4 GHz (eller 2 – 4 milliarder pulser per sekund), som for øvrig samme frekvens som våre mikrobølgeovner og andre vanlige trådløse enheter operere.
S-båndet er en betegnelse fra Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) for en del av mikrobølgebåndet til det elektromagnetiske spekteret som dekker frekvenser fra 2 til 4 gigahertz (GHz)… S-båndet inneholder også 2,4–2,483 GHz ISM bånd , mye brukt for ulisensierte mikrobølgeenheter med lav effekt som trådløse telefoner , trådløse hodetelefoner ( Bluetooth ), trådløst nettverk (WiFi), garasjeportåpnere , nøkkelfrie kjøretøylåser , babymonitorer , samt for medisinskdiatermimaskiner og mikrobølgeovner (vanligvis ved 2,495GHz).
- https://en.wikipedia.org/wiki/S_band
Med andre ord, vi finner ikke på alt dette. Kreft, eufori midt i økonomiske vanskeligheter, dårlig vær og global oppvarming, er mesteparten av tiden, kunstig indusert på dette tidspunktet av vår eksistens.
Dette er ikke første gang at en offentlig tjenestemann har erkjent at HAARP og værkontroll ikke bare er mulig, men har blitt og fortsetter å bli brukt som et “supervåpen”, som det fremgår av en uttalelse i 1997 fra den tidligere amerikanske forsvarsministeren. William Cohen , hvor han sa:
“Andre [terrorister] engasjerer seg selv i en øko-type terrorisme der de kan endre klimaet, sette i gang jordskjelv, vulkaner eksternt ved bruk av elektromagnetiske bølger … Så det er mange geniale hoder der ute som er i gang med å finne måter der de kan skape terror mot andre nasjoner…Det er ekte, og det er grunnen til at vi må intensivere vår innsats mot terrorisme.»
Er det fortsatt bare en konspirasjonsteori hvis offentlige tjenestemenn innrømmer at det er sant?
NEXRAD Doopler Weather Surveillance System kan ikke installeres langs større gjennomfartsveier uten å vekke nok nysgjerrighet og bekymringer. Velkommen til 5G trådløs teknologi!
Du kan faktisk delta i den globale innsatsen for å lamme den organiserte kriminelle kabalen Deep States evne til folkemord, samtidig som du nyter helsevesenets frihet, ved å boikotte Big Pharma for alltid.
SOM DETTE:
Postnavigering
FORRIGE INNLEGGGreske banker på randen av totalt kollapsNESTE INNLEGGKhazarian Vanguard Group diversifiserer sin portefølje i Kina
168 tanker om “US Air Force innrømmer at de kan kontrollere været”
- Senatssekretär FREISTAAT DANZIGReblogget dette på Aussiedlerbetreuung und Behinderten – Fragen og kommenterte:
http://johndenugent.us/images/British-Empire-usa-ussr-map.jpg
Glück, Auf, meine Heimat!SVARE- Jeremy TripiOg hvis du tror på denne rapporten, er du verdens største klovn som jeg har tilbrakt 13 år i hæren, og ingenting kan eller har noen gang vært kjent for å kontrollere været, og jeg har hatt en høy topphemmelig klareringSVARE
- Joe Mama“Høytopp sikkerhetsklarering”? Rebok eller Nike?SVARE
- vet at du er en vitsHøy toppklaring hehe. Du var i vakten i fire år og forfalsket en ryggskade så snart det var vind av en mulig utplassering. Du har aldri vært noe sted, og du bor hjemme med faren din. Hele livet ditt er en løgn, og hvis du fortsetter å fortelle disse løgnene, vil den stjålne tapperheten innhente deg. Bare innrøm for alle at du er full av det og gå videre. Hva ville familien din tenke om deg hvis de visste alle løgnene du har fortalt.SVARE
- JerryDu gjør jobben din godt som en desinformasjonsagent … Godt jobbet soldat, stå nå ned og la sannheten komme frem!SVARE
- Carol13 år er ikke lenge….SVARE
- vovsepliktHar du en “HØY” topphemmelig sikkerhetsklarering? Det gir i seg selv at du ikke vet noe om sikkerhetsklarering. Og for det andre, selv om du har en viss grad av sikkerhetsklarering, gir det deg ikke kunnskap om alle programmer i USA. Gi meg en pause. Det er latterlig.SVARE
- MegBULLSHIT … hvis du tror at Sir , er du enten uvitende eller ikke privilegert nok til å kunne motta klassifisert informasjon … fra menneskene du jobber for . HAARP, er for ekte barn å holde øye med denne reverserte radiobølgeantennen i over 20 år. det er bare så trist at myndighetene har brukt den i sitt eget land, flere ganger..
Den siste gangen var 2015 den største orkanen som noensinne har truffet denne planeten … i MEXICO …SVARE - Chaz MaztoloTopphemmelig klarering? Er ikke du vaktmesteren på den lokale ungdomsskolen…SVARE
- Candi WorkmanTuller du med meg? Selvfølgelig skal du si det, du var militær. Med topphemmelig klarering. Tror vi du vil si noe annet? Jesus!SVARE
- Colin R BrophyTrenger å vite! Vel, du har en klarering, så du bør vite det… tjenesten din som min tjeneste får deg ikke til å vite noe ….SVARE
- Bill ConnorProsjekt Popeye? Slå det oppSVARE
- Bill ConnorSlå opp Project Popeye ,. vi har visst hvordan vi skal kontrollere været lenge nåSVARE
- PrimeSto det hær? Nei! Luftforsvaret har alle de intelligente menneskene, det er derfor du må score høyt for å bli med, men de andre grenene godtar de uintelligente menneskene som deg selv!!! GTFOHWTBSSVARE
- ZackBare fordi du har en TSSC, betyr det ikke at du vet alt. akkurat som det er ting presidenten ikke vet. Hvis du virkelig tror at dette er falsk HOAH og Charlie Mike. Du trenger ikke å fornærme folk fordi du tror det er falskt.SVARE
- RodewaryerRiktig, HAARP var for å påvirke ionosfæren, men for kommunikasjon, ikke værmodifisering.SVARE
- Paul Horn (@angelriver)Jeg har aldri sett deg på noen av møtene våre!SVARE
- Star WalkerUansett, ditt hjernevaskede troll.SVARE
- MicmillerHvis du har en høy sikkerhetsklarering, ville du fortalt det til folk. For det enkle faktum gjør du deg selv til et mål. Hva noen gang får deg til å føle deg kulSVARE
- VirginiaDet er 37 nivåer av “Above Top Secret”, slik at du tilsynelatende ikke “har behov for å vite det.”SVARE
- AnonofyourbiznessÅ ja? Hva er din MOS mr. Topp hemmelig?SVARE
- KonspiratorerDet er akkurat det du vil at vi skal tenke lolSVARE
- Steve PaigeDe fleste mennesker, uavhengig av klarering, har absolutt ikke “behovet for å vite” noe utenfor deres nåværende jobb. Og at “need to know” forlater når du gjør det.SVARE
- joefoxWOW EGENTLIG HVA VAR DET??SVARE
- GaryNår du ser at du ikke engang kan sette en ordentlig setning sammen… Jeg kan tenke meg at det ville være lett å trekke ullen over øynene.SVARE
- Mike HuntSom om de kommer til å fortelle noen som deg av liten betydning og risikerer at du skravler om det på internett akkurat som du er nå. Alle som er i hæren er en peon i dette spillet. Folk som kjenner den virkelige sannheten er ikke ute på markene og blir skitne. De er underjordisk beskyttet og avskåret fra samfunnet og alle former for kommunikasjon utenfor. For hvis sannheten skulle vise seg, ville det blitt masseopptøyer og fullstendig kaos. Selv presidenten får ikke denne typen kunnskap. Så om dette er sant eller ikke, vet du ikke dritt, bortsett fra at du tror det du vet er sant. Og du kan ikke ta mer feil. Hvis du virkelig tror at det ikke engang er den fjerne muligheten for noe slikt eller ideer som ligner på dette, så er du en uvitende dumbass og jeg synes synd på din nærhet. Sannsynligvis en Trump-tilhenger. Det er en grunn til at han vant. Helt rigget akkurat som Bush. Og se på alt anarkiet og kaotiske dritten som skjedde under hans presidentskap. Men for min og min families skyld, vær dumme og blinde, bedre sjanse for å overleve for oss med mindre dumme mennesker rundt som deg.SVARE
- james andrewsDu er morsom . Prøver å avkrefte dette. I dag og forrige fredag er været tilbake til å være normalt etter at Obama forlot kontoret. Even Calf-tørken er over og i sørøst. Og NV er tilbake til å ha ekte normale skyer og regn igjen. Go Trump! Pluss det første den nye presidenten gjorde var å ta ned nettstedet for klimaendringer så snart klokken 13.00 fredag 20. januar.SVARE
- Matthew DillionMatthew Dillion Sier at du har blitt BESTILLET OG TRUET til å lyve! Du er en militær ass-klovn?SVARE
- Mark HoltzDet er for dårlig. Åpne øynene og se.SVARE
- RockmigiOg det er derfor du vet svarene på selve livet.SVARE
- Margaret JustForklar så det amerikanske patentet med uttalt mål om å kontrollere været.SVARE
- Janice Lynn DunnHvor mye får du betalt for å legge ut løgnene dine?SVARE
- skyldDu er full av dritt selvSVARE
- lori cappelletti (@cappelletti63)Jeremy .Det er greit å innrømme at du tok feil. Tror du de ville fortelle deg om dette? Tenk om igjen. Du skal fortsatt ikke vite om det.SVARE
- Jack HammerDu er en tosk. En minion hjerne vasket for å bare tro det de forteller deg.
Du er faktisk Ass Clown. På ekte.SVARE - SabDukken din. Se på dette før du kaller folk løgnere. Bare fordi du var i hæren gjør deg ikke til talspersonen for dette. Som de ville fortalt deg uansett. Antar at du ikke hørte Bill Gates snakke om befolkningskontroll, og vi har for mange mennesker i verden. Du må forske. Vår regjering er veldig korrupt og gjør alt de kan for å ta rettighetene våre fra oss, ødelegge økonomien vår og ta landet vårt for en ny verdensregjering.SVARE
- Sannhet “ELLER” KonsekvenserHvis været ikke var i stand til å kontrolleres og/eller endres, hvorfor skulle USA signere en konvensjon på 60-tallet med FN om å ikke bruke vær som krigføring? Du inngår ikke en slik avtale med mindre deres ALLEREDE var en måte å gjøre dette på. Jøss, og å tro at jeg ikke har noen sikkerhetsklarering!SVARE
- Chronic Juice (@ChronicJuice)Ikke høyt nok, mesterSVARE
- Rhea GrahamLOL, vel – du var i hæren mens luftforsvaret kontrollerer været. Med din “høy topphemmelige klarering” bør du forstå “trenger å vite”. Du trengte ikke å vite i Hæren hva Luftforsvaret gjør med været.SVARE
- gary 0. K.Det gjorde jeg også, og jeg vet om det. Visste om det. Klar over dens evne siden tidlig til midten av 1900-tallet. Visste også at Dept of Aliens, USA, gikk inn i Nicoli Teslas leilighet dagen for hans død, tok ut mange ting; som ble etterlatt av russiske spioner og ungarske tjenestemenn. Kun NTK, så du hadde ikke visst det. Men alt er tilgjengelig å lese om. USS Thresher, ubåt, 1963 hadde unektelig 100% markeringer av værkrigføring, utført av USSR. USA brukte nylig et slikt våpen, og har deretter sluttet å bruke det for å skjule dets eksistens. Det ser ut til at de store mediene ble bedt om ikke å diskutere våpenbruken, og dens evne. Vel, diskuterte dets bruk; men nå stillhet. Putin advarte USA; Putin var villig til å fullstendig skade amerikanske styrker etter ønske. Hmmmmmm!SVARE
- LeaVirkelig, jeg burde tro deg? Stavemåten din får meg til å lure på hvordan du har høy topphemmelig klarering på noe som helst.SVARE
- MarcDu er den hjernevaskede røvklovnen Jeremy, de fleste militærpersonell vet at de ikke har lov til å vite mer enn nødvendig og er bare biter av puslespillet for å nå målene til det militære industrielle komplekset. Jeg mistenker at du faktisk er et troll, eller dobbelt statsborgerskap sionist som får betalt for å legge ut BS på gode nettsider.
Dette er en av de beste artiklene jeg har lest om dette emnet, og jeg har studert dette i veldig lang tid.SVARE - TsjadOg det er det du skal si Mr. High Top Secret Clearance Man! Fra rumpeklovn til rumpeklovn!SVARE
- Remmy SnowEgentlig Jeremy… Min far var flyvåpenets etterretning i Vietnam. Den amerikanske regjeringen manipulerte værmønstre og sådde skyer for å øke nedbøren. Dette oversvømmet fulle åkre med risboller og avlinger som ble brukt til å mate vietnamesiske soldater. Det er all deklassifisert informasjon som er lett tilgjengelig hvor som helst på nettet… Slå det opp.SVARE
- JeffAss klovn…. Topphemmelig klarering… 13 år i hæren? Egentlig? Her er en liten historieleksjon for … Operasjon Popeye var en hemmelig utvikling av skyfrøplanter som effektivt ble brukt til å oversvømme Ho Chi Minh-stien. Også et luftvåpendokument kalt Owning the Weather in 2025. Alt er registrert.SVARE
- Bertiz BenhamidUvitenhet er styrke i dagens samfunn.SVARE
- ADAM K SHIELDSJa ok..de ville ikke fortelle en dum rumpa som deg hvordan de skal fikse pølsene i messehallene..Høyt topphemmelighet..lmfao..må være en lyin-demokratSVARE
- Stephen PhillipsHvis du er i militæret, bør du gjøre noen undersøkelser – Admiraler har kommet frem om rettssakene i Vietnam med denne evnen til å slippe stabilisatorer og destabilisatorer fra fly for å forårsake alvorlige stormer og tyfoner. lol og så er det denne https://geopolitics.co/2016/10/15/weather-weapons-are-real-they-have-a-treaty-to-regulate-them/ hvis den ikke eksisterte ville det ikke vært noen globale lover som regulerer bruken nå ville være derSVARE
- Ri-chardDu er en bedrager. Skam deg og for helvete..SVARE
- Tony BellTripi – ser ut som navnet passer.
Sikkerhetsklarering utstedes på grunnlag av behov for å vite. Vanlig arm passer absolutt ikke til “need to know”-kravet til det aktuelle problemet. Prøv igjen Jeremy.SVARE- jane titt‘Plausibel benektelse’ er tillatt hvis det er sannsynlig grunn til å måtte nekte slike tingSVARE
- Maureen HalloranDet er ingen omtale av Hæren i denne artikkelen. Det er Luftforsvaret. Hvem er ræseklovnen igjen?SVARE
- J. GreenbergDu har helt rett! Jeg har fysikk og ingeniørbakgrunn. Patentnummeret som er nevnt har ingenting med HAARP å gjøre. Det nevnte patentet fungerer på en helt annen måte, og patenteieren hentet sine teorier fra N. Tesla. Han har aldri klart å bevise at det kan fungere.
Du kan se gjennom selve patentet på denne lenken:
http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect1=PTO1&Sect2=HITOFF&d=PALL&p=1&u=%2Fnetahtml%2FPTO%2Fsrchnum.htm&r=1&f=G&l=50&s =4686605.PN.&OS=PN/4686605&RS=PN/4686605SVARE - Prøv megOg den ALLER FØRSTE kommentaren er tilfeldigvis … åpenbar. Jeg er en stormjager-lisensiert, i tillegg til spotter og trener meteorologer. Jeg har aldri sett værmønstre som jeg har nylig. Slå opp den globale jordsatellitttypen (radar). Viser værmønster og vindretning. Orkanlignende mønstre i CA? Sirkle rundt og rundt alle brannområder?? Og jeg er ikke-konspirasjonspersonell. Dette skjer. Ingen benekter det eller tidligere hendelser. NÅ SNØTORNADOER!?!? Umulig. Likevel ekte. Så WTF ikke rart at ingen stoler på deg / store % av militæret. Det er ditt ord mot hele vårt vesen og vår kunnskap. Enkel matematikk. Du sa??SVARE
- PremierFor å kontrollere været var prosjekter startet av Sovjetunionen. År før USA ble kjent med det og kopierte/utviklet. Heldigvis hadde russerne ikke nok budsjetterte penger til å fullføre ideene sine og stoppet aktiviteten… I hvert fall på den tiden…SVARE
- Steven PastoriGå tilbake og sov Jeremy, du ser tydeligvis på CNN for falske nyheter. Denne teknologien har allerede vært i bruk i årevis og har skapt mange orkaner, flom og vridninger for Deep State.SVARE
- SigøynereRiiight
og bc du har vært i militæret, du vet bare alt, ikke sant?
SmmfhSVARE - Ernest PearsonDu, min venn, blir lurt hvis du tror at det vitenskapelige samfunnet ikke leker “gud”. Det er også det AI handler om.SVARE
- Andrew J Bennett Jr.Min far Mr. AJ Bennett oppfant denne teknologien for å hjelpe bønder. Den amerikanske regjeringens private entreprenører drepte ham i Atlanta Ga. Så ja det fungerer!SVARE
- SupermannLuftforsvarets dokument om hvordan og hvorfor de gjør det.
https://apps.dtic.mil/dtic/tr/fulltext/u2/a333462.pdfSVARE - KellyHvis du hadde det du sier, ville du ikke ha sagt noe. Hvis du ble spurt direkte, ville du ha sagt at du verken kunne bekrefte eller avkrefte – ikke din avvisning.SVARE
- DoreenAntar at du ikke var så viktig. Beklager å knuse egoet ditt – du kan like gjerne ta broen. lolSVARE
- BillyHillWow, å referere til din egen autoritet som argument fra autoritet (når du også avslører at du tok ordre om å leve) er ikke den skarpeste formen for argumentasjon.SVARE
- J_MacAlvor…? Bortsett fra HAARP, har værkontroll eksistert ganske lenge. Hvordan reduserte Beijing smogen før OL…? Hvorfor har De forente arabiske emirater en ukentlig “regndag” i et ørkenklima…? Vel, hvorfor…? Hvem vet … men hvordan? – Masse penger og ukentlig skysåing. Det er ikke en strekning det amerikanske militæret ville ha teknologi som er generasjoner utover bare skyfrø.SVARE
- PeggyDe startet tilbake på 40-tallet med skysåing for å få det til å regne. Tror du ikke de har gått videre i alle disse årene??SVARE
- Diana FirebaughVel, de forteller deg tydeligvis ikke alt, gjør de?SVARE
- McPikeVirkelig flott kommentar! Du er tidenes beste troll!!!SVARE
- Deb Ward (@DebWard628)De lager mer og nei, de stengte det ikke. Klikk også på lenkene rett ovenfor kommentarfeltet https://www.youtube.com/watch?v=IG82OfX5WVsSVARE
- Peggy SeversonDe bruker kanskje ikke HAARP, men de følger absolutt himmelen i Alaska. De prøver å kontrollere været, som ikke er det vi betaler dem for.SVARE
- Nicole LeathermanJeg er enig med deg Peggy. De har over 2 dusin FEMA DEATH-leirer på amerikansk jord, med 40 millioner kister klare. Vi har ISIS Terror Compounds også, .. Jeg tror det er 35 nå. De er alle bevæpnet og klare for at Obama skal gi dem ordet til å angripe. Det er over 2200+ moskeer i Amerika – de som har blitt raidet, politiet fant tunneler under moskeene som førte til enorme mengder våpen, raketter, bomber,… Jeg er mer enn sikker på at alle moskeer, no go-soner og individer hjem som disse “flyktningene” stjal,… Er alle bevæpnet. Obama og Clinton sørget for at de var det. Det endelige målet er å AVFYLTE 3 milliarder liv i den vestlige verden. De vil tillate 500 millioner å holde seg i live – som igjen vil være enten sexslaver for kvinnene og barna, og arbeid for de dyktige mennene. Snakk og få dette ut – med Clinton som ønsker å få inn 65 000 flere og spå om 100 000 flere hvert år – selv om vi ikke har det som allerede er her som forårsaker ødeleggelse på episke proporsjoner – se på Sverige, Frankrike, Tyskland, London, Australia, ..osv – du kan bare ikke se på utviklingen som skjer og har nå ikke funnet ut at disse “fredelige flyktningene” er terroristsoldater med én intensjon, å drepe all vestlig sivilisasjon og gjøre verden til en islam/ Muslimsk sted hvor deres barbariske sharia-lov vil regjere. Sharia-loven vil sette kvinner spesielt i den verste situasjonen av alle, .. de vil bli nedgradert til under en rotte, juling er innenfor loven, voldtekter og “æresdrap” vil bli håndhevet. Hvis du blir “anklaget” for å gjøre noe, kan du bli hengt, steinet i hjel, brent i hjel, halshugget,.. uansett hva de har lyst til å gjøre – de vil gjøre det uten engang 1 sekunds nøling. Jenter over 12 år vil mer enn sannsynlig bli tvunget til å gifte seg med en av disse soldatene, som deretter vil slå, voldta, bagatellisere og kanskje til og med drepe. Gutter – Muslimer er pedofile, de bruker gutter for fornøyelsens skyld, det er ingen aldersgruppe da de har drept barn så små som noen uker. De lager også arrangerte ekteskap for de unge jentene, småbarn faktisk – vanligvis 4 og oppover, hvor de i mange tilfeller ender opp med en mann 3 – 5 ganger hennes alder. Dessverre blir de brutalt voldtatt og sodomisert til døden på samme ekteskapsnatt. Hvis de klarer å leve – blir deres reproduktive funksjoner svært sannsynlig ødelagt. Hvis de ikke kan bruke deg til å få babyer, vil de sannsynligvis bli solgt til sexslaveri og vil til slutt dø. Etter det jeg forstår om agendaen – de kommer til å ta alle de små barna fra familier og oppdras av regjeringen. Disse barnepassene vil mer enn sannsynlig bli drevet av menn og kvinner som er svært forstyrret og er pedofile. Du kan finne ut hva som er i vente for de stakkars babyene. Menn vil for det meste bli slaktet. Den ene har lov til å leve – slaver. Hvis du slår opp FEMA Executive-ordrer – du vil se at du blir styrt av regjeringen – kan de fortrenge deg, ta hjemmet ditt, bilen din, alt du setter pris på og sannsynligvis kaste deg i en FEMA DØDSLEIR og eller drept,.. de kan gjøre dette INGEN spesiell grunn,.. det er du med klærne på ryggen. Du vil ikke lenger være ansvarlig for hva du spiser, drikker eller mengder av det. De vil håndheve OBLIGATORISKE “vaksiner” som vil være gift i en eller annen form. Dette er ingen spøk – dette skjer. Tenk på det, .. gir det noen mening å bringe inn 65 000 flere av disse menneskene som ønsker oss alle døde? Til en SINLIG person – selvfølgelig ikke. Obama og Clinton er ikke på vår side. Slå opp Agenda 21 Avfolking. Alle politikere, ledere osv. som er FOR ÅPNE GRENSER er alle korrupte og under inntrykk av at de vil være immune mot å være en del av avfolkningsbeløpet på 3 milliarder som må utryddes. Det er de ikke, når de først har gjort det Obama og Clinton vil, har de ingen nytte. De er døde for. (de menneskene fortjener det). Vel, vennen min – jeg vil be til Gud om at GODT skal vinne over ONDET, vær så snill og gjør det samme. Vi er ved punktet hvor vi stoler på INGEN. La aldri noen ta våpnene dine, hvis du ser noen som ser lyssky ut – SKYT. Du må profilere folk nå. Ikke vent til de banker ned døren din – SKYT. Gud velsigne verden! I Jesu navn AMEN. Be venn.SVARE
- Bob LoblawNicoles kommentar er gull, Jerry, GULL sier jeg!SVARE
- MarcSatans synagoge driver USA og de fleste andre land og har vært det i over hundre år, les den selv,
Åpenbaringen 2:9
Åpenbaringen 3:9
Johannes 8:44SVARE - ShapiemauNicole kan ikke tro på GUD hvis dagsorden er skyte. Du hadde ingen immigranter før du grep inn, invaderte og ødela landet deres – ingen!
Dere selv invaderte Amerika og har dere noen gang fått regjeringen til å respektere selve traktatene som de hadde undertegnet mange år før med den indiske befolkningen? Nei det gjorde du ikke.
Du kan ikke tro på en skaper hvis du ikke bare lever etter reglene som han har lagt frem for oss. Ingen av oss kan forkynne dette før vi endelig søker ham. Vi har i hovedsak blitt vår egen verste fiende i kraft av vårt ego og grådighet.SVARE - Diana FirebaughDa jeg så trær brenne fra innsiden og ut, visste jeg at det ikke var naturlig! Disse hendelsene og tidspunktet er bare ikke tilfeldig. Litt utenfor emnet, men det var så mange oppfinnelser som var vellykkede, utviklet av vanlige gutter i garasjene deres, vanndrevne motorer og slikt…..ren energi…..gratis energi til og med….regjeringen var ikke interessert, det var ikke t lønnsomt for dem eller vennene deres……de gutta ble kjørt ut av landet eller døde på en merkelig måte og ingen tegn til papirarbeidet/planene for oppfinnelsen deres! På samme måte som de gjorde Tesla! Jeg husker for mange år siden at det var en lege eller to som kunne kurere kreft…på ekte, han hadde en dokumentar om det med pasientene sine, et stadium 4 og kurert dem alle bortsett fra én, tror jeg. Regjeringen likte det heller ikke, ingen fortjeneste og det ville skade Big Pharma, han ble stukket av etter å ha blitt ransaket kontoret sitt utallige ganger, gjort narr av, tonnevis av rettsopptredener…Jeg tror han er nå i Mexico! UTROLIG !! Bare gal……og myndighetene foretrekker FORTSATT penger fremfor menneskeliv…..derav vaksiner!! Vi hadde forebyggende medisiner hele tiden, men det ble holdt fra oss, mens vi holdt oss innelåst i hjemmene våre, folk mistet forretninger, barn som gikk gale, ingen skole, folk som døde som kunne vært reddet…men, nei, vi måtte vente på en vaksine som gjør mer skade enn nytte, og så LES JEG HVOR Bill Gates sa at vaksinene var den beste investeringen han noen gang har gjort, og som om jeg ikke er forbanna nok, husker jeg fu**tard Fauci brukte skattepengene våre for å hjelpe skap selve dritten som gjør all denne skaden! Jeg er såååå glad for at jeg ikke eier en pistol eller har nok bensinpenger til å dra til Washington! DET VAR IKKE EN TRUSSEL……bare en observasjon! Jeg synes han burde få sparken og stå overfor humanitære anklager….SVARE
- Samuli AlataloVi sier nei til haarp-prosjektet!
https://www.facebook.com/We-say-no-for-Haarp-Project-366463017307/SVARE - verdighetSå vidt jeg vet, bærer ionisfæren kun ladede partikler som påvirker hvordan radiobølger reflekteres. Jeg er ikke klar over noen måte å kontrollere været med dette på. Det kan være noen kanttilfeller der skyer kan skapes eller flyttes litt med energi fra radarer/mikrobølgeovn, men det er egentlig ikke så mye, og til syvende og sist får du ikke så mye tilbake som du legger inn.SVARE
- stvjnsLagene rundt planeten vår varmes opp av de ladede partiklene og det skaper væreffekter. Patentene for denne teknologien demonstrerer mange mange militært “nyttige” effekter, inkludert åpning av unike kommunikasjonskanaler og samtidig blokkering av andre kommunikasjonskanaler, generering av store hjernebølger, en radarlignende evne til å vise aktivitet dypt i havet og til og med under jorden, og mer effekter. Se på det, det er interessant.SVARE
- DonnarJa det er riktig. Været skapes i det laveste laget kalt troposfæren der skyene eksisterer og værforhold dannes. Jeg lærte dette på videregående i en meteorologitime.SVARE
- Petunia Lusi SpinozaSe for deg en bule i rommet. Luften under går opp i bule.. hva tror du vil skje med den opprinnelige banen for luftstrøm under denne nå kunstige bulen som ble laget?SVARE
- Margaret JustForklar deretter den detaljerte forklaringen i patent nr. 4 686 605 for hvordan denne oppfinnelsen kan/vil kontrollere været…SVARE
- Diana FirebaughMikrobølger er egentlig våpen, vel, teknologien er så avansert at selv for 10 år siden (de er våpen) kunne de målrette mot en person og få den personen til å høre stemmer, få hodepine og til og med få dem til å spy! Så det er 100% mulig å kontrollere været i seg selv!! Og før du ringer BS, er dette informasjon jeg har hatt i årevis fra en britisk agent som spesialiserer seg på mikrobølgevåpen, så jeg tror ham litt.SVARE
- caleb slaaenFolk har øyne, men kan ikke se, og folk har ører, men kan ikke høre, gjør litt research og bruk deg selv som en disippel
hvis livet er en slik fornøyelse, velg din side
troen er han som ikke lyver, og djevelen som betyr ondskap tåler ikke begynnelsen eller slutt (genisis og åpenbaring)
så hvis livet er skjult for oss, er det på grunn av våre handlinger som ikke ble korrigert, så vi ender opp med å lure mennesker
, må vi rekonstruere livene våre, men hvis folk ville kjøpe inn i fremtiden deres som å telle velsignelsene dine før de klekkes ut kunne muligens leve med gud (gud er fremtiden) tenk på det ordet bekvemmelighet er frekt og det er så mye ondskap bak det ordet (jeg vil ikke gå inn på det) men tålmodighet åpner et syn på muligheter
forstå den amerikanske drømmen har vært kontrollert i årevis
hvis det er så enkelt som å mate en ku med gress hvorfor ikke la husdyr streife rundt de hvor de er satt her for hva de skal eie (feil)
vi har vært eid og mentalt kontrollert (et mønster har oppstått)
vi folket har utforsket og funnet elektrisitet fantastisk rett
å forstå at det har vært vanskelig for noen mennesker, men vi velger å henge det over hodet som godteri vi vil ha det, men bryr oss ikke om hvem som gjorde det så praktisk rett til
informasjon hvis du ikke visste at statisk elektrisitet trekker vann (plastmaterialer er månen muligens og ull er for det meste jordtrærne, livet ) ingen vet egentlig hva månene egentlig er laget av, men jeg vet at månen trekker vannet som statisk ville, så det er mitt beste svar molekyler på overflaten
så fenomenet lever videre ettersom livene våre kan være i fare
så mye $ har blitt investert i dette spør donald trump hans onkel og far møtte nikola tesla også trump-familien var involvert i å lage en statisk generator (van-degraaff generator) mulig å kontrollere stormen ville vært en bedre generator min bror og jeg har ideer om den samtalen med litt mer forståelse og informasjon om feil, det er som å starte nederst med alle tidligere feil som skal skje igjen regjeringsinformasjon må spilles på nytt fordi å få informasjon fra dem er som å spille av historien seg selv skjult fra hovedagendaen oss folket hvis jeg kunne skape en storm ville du ikke tro at en idiotisk person prøver det (skjult for oss er ikke bra og vi vet at det ikke er bra heller) jeg er ikke enSVARE - MikeOK 1. av ballen på det røde skipet er x ban radaren. Jeg så på Pearl Harbor i 2006. Denne artikkelen er så full av halve sannheter at den ikke er morsom. Så en radioantenne kan sende kraft inn i ionisfæren for å skape et høytrykkssystem mens den bobler i ionisfæren. Nyhetsflash-orkaner er lavtrykkssystem lolSVARE
- Petunia Lusi SpinozaDet samme er din kommentar. SheepleSVARE
- Margaret JustForklar deretter det detaljerte utlegget til oppfinnelsen i henhold til patent nr. 4 686 605 av høyfrekvente nordlysforskningsprosjektets evne til å gjøre nettopp detSVARE
- Jesus KristusHore of the Bible her, sir. Orkanen? Gjorde du dette? Oversvømte du ditt eget land? Hva med de andre landene? SÅ SIER HERREN: “JEG GJØR DETTE. DET GJØR DU IKKE.”SVARE
- gary 0. K.Feil!SVARE
- AlLuftforsvaret ga HAARP til University of Alaska. De hadde nylig åpent hus for publikum: http://gi.alaska.edu/facilities/haarp
Og ja, vi har manipulert været en stund. Et sivilt eksempel er LA. De har vært skyfrø siden 1950-tallet, ifølge The LA Times: http://www.latimes.com/local/lanow/la-me-ln-la-officials-seeded-clouds-under-el-nino-storm- i-håp-om-mer-regn-20160308-historie,amp.htmlSVARE - Ashley BelleisleVær så snill, hvis noen vet om dette, vennligst svar meg og rundt 200 andre mennesker i Arkansas Hot Springs-området har vært syke i over tre måneder på grunn av været. blod hoster blod Jeg var innlagt på sykehus i flere uker og lungene mine hadde det de trodde var puslommer og de aner ikke hva det er de trodde det hadde noe å gjøre med at været endret seg. Jeg er fortsatt syk jeg har vært på Bactrim. gått på penicillin Jeg har gått på clinda myosin doxy sykling VancomycinSVARE
- marioAshley, du og alle vennene dine trenger å gjøre en detox for å få metallgifter ut av blodet ditt, jeg er i London, vi hadde veldig varmt vær i juni, da begynte de å sprøyte himmelen veldig kraftig. Været endret seg totalt og ble mye kjøligere og alle i området ble syke, legene sier bare at du har virus, vi får symptomene du har beskrevet 2-3 ganger i året. kraftig sprøyting alltid etterfulgt av mye nedbør, hold unna regnet!! ingenting verre enn å være syk og været er mørkt og dystert i 10 måneder i året. vi må samles og stoppe disse jævlene fra å forgifte oss og barna våre! gi oss solskinnet tilbake.SVARE
- Peter Bay JespersenSå tilsynelatende er de ute etter å rive, ikke møllball, stedet, etter å ha fjernet det sensitive utstyret. Det som ikke er nevnt er demningen og dens milliardwatts kraft, som ble konstruert spesielt for å forsyne dette anlegget. Hva skjer der? (konsekvenser..)SVARE
- MbayosFaktisk er disse HAARP-forskerne avledet fra Nicholas Tesla skalar interferometer-prosjekter, med det kan du lage en skalar eksplosjon av brann eller eksplosjon av kulde (fryse et helt område som en ørken) hvor som helst, spre sykdommer, kontrollere et befolkningsinn, for å drepe noen på avstand , lag kunstige jordskjelv … heldigvis er det også noen enheter som kan samhandle eller prøve å stoppe det som oppfinnelsene til Wilhelm Reich , Don Croft med : Orgone Blaster , Cloudbusters … og mange andre enheter laget av quartz cristal .SVARE
- Jackie SavageSå hva var “verdien” i å starte Destruction og deretter gjøre store bankfolk til $$$ Fordi det handler om $$ og pedofili, vår regjering og Hollywoods Dirty BIG, Epidemic hemmelighet… Sick F’s. Vår regjering tillater veterinærer å være hjemløse, barn å gå sultne, barnetrafikk som involverer mennesker og organisasjoner på HØYT NIVÅ, for det meste de som “Hjelper barn” 200 000 barn på MIN forsvinner hvert år for rituelle overgrep, mange har sagt at det er like høyt som 800 000 over hele verden. Hvis svigersønnen min, Swat-teamet kan arrestere 100-ish mennesker på bare en uke for å ha sex selv med små babyer og ekstra $$ hvis moren ” Watches ” så ganger det av ALLE fylker i USA og se hva # kommer du på. Legg så til alle de andre landene at det INGENTING er å selge barn, MYE mer $$ enn våpen og narkotika da de kan selges mange ganger PER DAG , PER ÅR … Forventet levetid. er ca 2 år. Smut-filmer er den siste STORE $$ som sender dem avgårde. Clinton, Pedeski-e-postene snakker også om det, pizza, pølser, valnøttsaus, ETC, når det gjelder preferanse. De konsumerer dem og får adrenakonen (staving?) og selger den på det svarte markedet FORSK ALT DETTE … LES. UNDERSØK … Se på byer som har underjordiske tunneler til selv å styre. bygninger og kirker. ELLER bare hold deg i din trygge lille boble og be om at det aldri vil påvirke DEG og URS… Clinton Foundation med Hattie er et PRIME EKSEMPEL..Med været… Hvordan føles det å vite at du kan stoppe ødeleggelsen ELLER IKKE SKAPE det og ikke gjøre det. Jeg skulle ønske jeg trodde på helvete da disse syke F’ene trenger å gå til en. Pizza, pølser, valnøttsaus, ETC, snakker om preferanse. De konsumerer dem og får adrenakonen (staving?) og selger den på det svarte markedet FORSK ALT DETTE … LES. UNDERSØK … Se på byer som har underjordiske tunneler til selv å styre. bygninger og kirker. ELLER bare hold deg i din trygge lille boble og be om at det aldri vil påvirke DEG og URS… Clinton Foundation med Hattie er et PRIME EKSEMPEL..Med været… Hvordan føles det å vite at du kan stoppe ødeleggelsen ELLER IKKE SKAPE det og ikke gjøre det. Jeg skulle ønske jeg trodde på helvete da disse syke F’ene trenger å gå til en. Pizza, pølser, valnøttsaus, ETC, snakker om preferanse. De konsumerer dem og får adrenakonen (staving?) og selger den på det svarte markedet FORSK ALT DETTE … LES. UNDERSØK … Se på byer som har underjordiske tunneler til selv å styre. bygninger og kirker. ELLER bare hold deg i din trygge lille boble og be om at det aldri vil påvirke DEG og URS… Clinton Foundation med Hattie er et PRIME EKSEMPEL..Med været… Hvordan føles det å vite at du kan stoppe ødeleggelsen ELLER IKKE SKAPE det og ikke gjøre det. Jeg skulle ønske jeg trodde på helvete da disse syke F’ene trenger å gå til en. ELLER bare hold deg i din trygge lille boble og be om at det aldri vil påvirke DEG og URS… Clinton Foundation med Hattie er et PRIME EKSEMPEL..Med været… Hvordan føles det å vite at du kan stoppe ødeleggelsen ELLER IKKE SKAPE det og ikke gjøre det. Jeg skulle ønske jeg trodde på helvete da disse syke F’ene trenger å gå til en. ELLER bare hold deg i din trygge lille boble og be om at det aldri vil påvirke DEG og URS… Clinton Foundation med Hattie er et PRIME EKSEMPEL..Med været… Hvordan føles det å vite at du kan stoppe ødeleggelsen ELLER IKKE SKAPE det og ikke gjøre det. Jeg skulle ønske jeg trodde på helvete da disse syke F’ene trenger å gå til en.SVARE
- GeoFor det første, hva er strømkilden for hundre milliarder watt? For det andre, ville ikke fly bli påvirket av overføringer til himmelen på denne måten? Og fugler?SVARE
- Ikke dumtJeg jobber på et anlegg med tallerkener på 17, 25 meter, som hver er over en billion ganger kraftigere enn samlingen av T-stolper og sikringstråd som går fra et 9-volts batteri du kaller haarp som har alle funksjonshemningene dine. bukser. Hvis du skal være redd for noe, vær redd for det. Hvis “de” gjorde noen værmodifikasjoner, ville de brukt det … og “de” bruker det definitivt ikke, fordi VI bruker det for vitenskap.SVARE
- Diana FirebaughMikrobølger…..ja, pokker, de bruker mikrobølger…..prosjekt blå stråle finnes også! Når folk som meg avslører det vi lærer, blir vi alltid kalt konspirasjonsteoretikere. Og “konspirasjon” ER RIKTIG! Det er bare ikke en teori, det er et faktum! Og konspirasjonen er mot oss!!SVARE
- Jeremy TripiOg hvis du tror på denne rapporten, er du verdens største klovn som jeg har tilbrakt 13 år i hæren, og ingenting kan eller har noen gang vært kjent for å kontrollere været, og jeg har hatt en høy topphemmelig klareringSVARE
- JohnsonReblogget dette på Johnsono ne’Blog’as .SVARE
- alfatah69Reblogget dette på LIBYA AGAINST SUPER POWER MEDIA .SVARE
- JanieJeg er så glad for at libyere våkner opp til dette.
Jeg var ingen fan av Muammar Gaddafi, men han ble myrdet fordi han ikke trakk slep til de korrupte elitene i Vesten, Amerika og Israel, og nå han er død har vi den første *Verdensbanken* som har satt på huk i Libya. Skriker volumer…SVARE- Anthracinus*KowtowSVARE
- Diana FirebaughNedtur! Jeg visste ikke at det var en sentralbank i Libya! Jeg gikk til FNs nettside og fulgte opp noen organisasjoner jeg så der…….Gutt, det er såååå mange avdelinger og bedrifter og organisasjoner at det er galskap……og de bygger alle sitt eget fengsel! Så ironisk! Slå opp på internett av ting, som vil skremme deg, NWO vil ha ALT tilkoblet og vi trenger ikke å gjøre noe fordi våre “smarte hjem” vil gjøre alt!!! Men så smarte som alle disse menneskene er….de tenkte ikke på ting gjennom…..#!-NWO er ingenting annet enn datastyrt slaveri og noen gang hørt “bruk det eller tap det”? Hva skjer med musklene dine når du slutter å bevege deg rundt i lange perioder? De blir til grøt… samme med hjernen din!! Nei takk, jeg vil ikke leve i den verden de psykosene har skapt for oss……. men samarbeidet i baseleiren deres formerer seg raskere enn jeg forventet, og de går etter ALLE de fattigere landene som har vært fattige så lenge at de tror dette er en Gud sende! De vil aldri få Russland eller Kina, tho, Storbritannia er ute, og vi vil også være ute igjen når Biden er borteSVARE
- JanieJeg er så glad for at libyere våkner opp til dette.
- WakeUpCitizensBare vent til verden våkner og oppdager at HAARP og GWEN Towers rundt om i USA også kan forandre mening!SVARE
- Gammel dameDet er sannheten … de kommer ikke til å innrømme det faktum at den store orkanen som rammet Mexico dette siste året. 2015 og ble sagt å være den største orkanen noensinne som har truffet denne planeten, jeg bor i Wadhington State og dagen før den traff Mexico var chemtrails på himmelen her så massive, det var utrolig. Så på det tidspunktet visste jeg at haarp hadde blitt brukt, og jeg var overbevist om at de forårsaket orkanen. Jeg har studert HAARP. I over 20 år. Det er en omvendt radiobølgeantenne som ROTERER med været og kan skille ut en person og rote med tankene deres. Seriøst det er også en i Florida også. … Orkanen Catrina … så jeg sier til vår regjering, hvem tror du du roter med. MODER JORD??? Innrøm hva dere drittsekker har gjort og la sjetongene falle der de kan.
Våkn opp AMERIKA.. Det er på tide å ta grep.SVARE- BrandonHvis et fly forlot haler som de gjør, ville vi hørt dem her nede. Idk om disse er relatert. (mest sannsynlig) Men de støver oss med noe. Pass på hvem du sier det også. Du kan komme i trøbbel. De vil låse deg inne og gi deg “eksperimentelle” medisiner.SVARE
- jaypHvis de kan kontrollere været kan de reversere global oppvarming, wtf skjer mann Oo
jeg vet da stakkars Tesla døde, tok de alt arbeidet hans og innholdet i safen hans. Må ha vært ganske viktige ting. Han eksperimenterte med ionosfæren også, han hadde noen farlige ulykker lol, men til og med tesla snakket om å hente gratis energi fra atmosfæren. Hva med å være en humanitær, som brydde seg om verden og dens mennesker. De ser ingen gevinst ved gratis energi. Men de var sikkert interessert i arbeidet hans for å bruke til deres fordel. Når godt arbeid kommer i feil hender, bryter helvete løs. Han var inne på noe stort, langt større, ting utover det vi tror er umulig. Fantastisk person som fortjener mer anerkjennelse. Verden trenger flere humanitære Teslaer.SVARE - ShapiemauRegjeringen deres har ikke kontroll, fra 1933 har den aldri vært det. Alle oss borgere tilhører den britiske kronen. Derfor gjøres ingenting.SVARE
- Gammel dameDet er sannheten … de kommer ikke til å innrømme det faktum at den store orkanen som rammet Mexico dette siste året. 2015 og ble sagt å være den største orkanen noensinne som har truffet denne planeten, jeg bor i Wadhington State og dagen før den traff Mexico var chemtrails på himmelen her så massive, det var utrolig. Så på det tidspunktet visste jeg at haarp hadde blitt brukt, og jeg var overbevist om at de forårsaket orkanen. Jeg har studert HAARP. I over 20 år. Det er en omvendt radiobølgeantenne som ROTERER med været og kan skille ut en person og rote med tankene deres. Seriøst det er også en i Florida også. … Orkanen Catrina … så jeg sier til vår regjering, hvem tror du du roter med. MODER JORD??? Innrøm hva dere drittsekker har gjort og la sjetongene falle der de kan.
- Michael JamesWalker sa “Vi går videre til andre måter å håndtere ionosfæren på, som HAARP virkelig var designet for å gjøre.”
Luftforsvaret innrømmer at HAARP påvirker ionosfæren, hva har dette med værkontroll å gjøre.
HAARP er et middel for å håndtere ionosfæren, ikke troposfæren.
Ionosfæren er laget av jordens atmosfære som er ionisert av sol- og kosmisk stråling. Den ligger 75-1000 km (46-621 miles) over jorden.
Troposfæren er det laveste laget av jordens atmosfære og stedet for alt vær på jorden. Troposfæren er bundet på toppen av et luftlag kalt tropopausen, som skiller troposfæren fra stratosfæren, og på bunnen av jordens overflate.
Alt vær forekommer bare i troposfæren.
HAARP påvirker bare ionosfæren.SVARE- Joyce HerderTakk for at du har litt hjerneSVARE
- eClinik læringAvstanden tilbakelagt av et elektrisk signal avhenger av dets elektriske trykk [V], dvs. jo høyere spenning [V] desto lengre avstand nås av signalet.
Hvis din 3-volts fjernkontroll kan endre TV-kanalen din, betyr det ikke at du kan endre naboens TV-kanal over veien.
Hvis HAARP kunne nå ionosfæren, hvorfor ikke troposfæren som, som du sa, er nærmere?
Alt HAARP-operatøren trenger å gjøre er å senke overføringsspenningen fra 200 millioner volt til 100 eller 50 millioner volt ved å vri på en enkelt knott.
En Tesla “dødsstråle” kan trenge en annen frekvens med samme mengde spenning som HAARP, men bilens tennplugg trenger bare 40kv til 100kv for å tvinge det kvart tomme gapet i atmosfæren til å bli ledende.
Til sammenligning sender FM-radiosendere med en effekt på 50kw mens HAARP er minimum 4 milliarder watt i henhold til patentet.SVARE - Petunia Lusi SpinozaSheeple! Fantasi er avgjørende for å forstå ting som forvirrer sinnet. Se for deg en bule fremfor alt. Luften under stiger inn i bulen. Ser du ikke for deg at de normale mønstrene ville bli endret nedenfor? Været er skapt av luftmønstre, ikke sant? Endre mønsteret og du kan endre hvor og hvordan været kan skjeSVARE
- Få en anelseÅ endre ionosfæren endrer HELT ALLE nivåene under den. Som sitatet i artikkelen fra Bill Clintons forsvarsminister William Cohen uttalte, eksisterer ikke værmodifikasjoner bare, våre fiender bruker det. Videre kan du lese om Russland som brukte teknologien til å rense Malaysia for røyk etter en skogbrann tilbake på 1980-tallet. Kort tid etter vedtok FN en resolusjon som forbyr værmodifikasjoner som et krigføringsvåpen. Vi forventes absolutt ikke å tro at FN ville vedta en verdensomspennende resolusjon basert på det noen får tror er en konspirasjonsteori.SVARE
- NykommerHvis USAF kontrollerer været, hvorfor har vi folk som sulter fordi de ikke kan dyrke mat på grunn av tørke? Hvorfor har vi i USA stater som California i en menneskeskapt tørke?
Jeg er sikker på at noen tjener massevis av penger et sted. Det er utrolig hvordan grådighet viser seg selv. Jeg tror på å tjene penger, men ikke på bekostning av å ta livet menneskeliv.SVARE- Dr. AgnewÅ, jeg tror han har skjønt det.SVARE
- Donita Stepke-ThompsonJa, det har forårsaket tørken her. Sjekk ut satellittbilder av Stillehavet ved vestkysten. Vi blir bombardert, så driver det inn – sammen med strømmene av kjemikalier de sprøyter på oss i fjellene og dalene våre. Jeg antar at de har bestemt seg for å lage regn for oss, fordi det har regnet i en uke eller mer, noe vi trenger…men det får oss også til å lure på at det regner over oss?!! Folk ler av meg og andre for å dele dette. Samme det. Fortsett å sov, sauer. Fortsett å drikke fluorvannet ditt. Fortsett å se på Fox-“nyhetene” som min drittsekk nabo og venner og familie gjør. Angrepene fase meg ikke lenger. Skru dem alle sammen. Hele denne greia går dypere enn bare chemtrails og værmanipulasjon. Alle av oss har nå metalliske nanopartikler inni oss. Ringer det hele tiden i ørene? Høyt? Mine gjør det, og har gjort det lenge. Det er som en høy radiofrekvens som er ustanselig! Hopp ned det kaninhullet hvis du tør, men jeg advarer deg – det vil forvirre det de har i vente for oss.SVARE
- amdarelaJeg må finne ut mer om den høye lyden jeg hører. Hva forårsaker det? Det begynte for ett år siden. Noen steder du kan anbefale å undersøke? Lenker? TakkSVARE
- kronikdennyTil: Donita
Du fikk meg rett og slett. Jeg utviklet plutselig det jeg trodde var tinnitus, for rundt 5 år siden da jeg fikk en del av en Q-Tip fast i venstre øre, som legen fjernet. Men rett etter begynte jeg å høre en ringelyd i det øret. Jeg antok at han rev trommehinnen med verktøyet han brukte. Jeg gikk til en spesialist som sa at det ikke er revet. Jeg er en musiker, har mistet hørselen flere ganger på grunn av høyt volum på scenen, så jeg antok at jeg hadde tinnitus. Det du skrev her gir bare mening, og jeg ser nærmere på det. Takk skal du ha.
JUBELSVARE - Ocean risJeg har lest alle kommentarene så langt, men jeg måtte stoppe og svare på kommentaren din, andre kommentarer har en sannhet, eller sannheter i seg, men din bekrefter det faktum at de fleste fortsatt er på dette sene stadiet av hendelser. liten, til ingen anelse om hva som faktisk skjer med dem personlig, på verdensscenen de lever i akkurat dette øyeblikket! Er det mulig at noen som har erkjennelse er uvitende om verdens aktiviteter, og hvordan den personlig påvirker dem i kroppslige mål, “hverdagen!”. . .SVARE
- ShapiemauDonita, veldig interessante observasjoner. Jeg har nettopp sett dette innlegget og også lest gjennom mange av kommentarene, men din har fått meg til å tenke dypere. For omtrent to år siden begynte jeg å høre den høye lyden du snakker om, på den tiden var det mange annonser på boksen om å gå til en ETM for å få diagnosen. Jeg har ikke gått. Og lyden blir mer fremtredende. Jeg tror at det er noe i vente for oss, og det vil bli sluppet løs snart.
Jeg føler at det heller aldri vil utfolde seg ettersom vi har langt større støtte enn de har, vår GUD!SVARE
- gary 0. K.Deep State, løgnaktige medier (propagandister)SVARE
- JanieHvorfor folk ikke tror at slike innretninger har blitt skapt for å endre værmønstre, forbauser meg. Menneskeheten er fortsatt et grunnleggende dyr, men mange er ganske intelligente nok til å lage disse systemene, så for de som enten er uvillige eller for dumme til å forstå at dette er ekte, så foreslår jeg et oppfriskningskurs på ungdomsskolen…Og du kan satse på at visse regjeringer bruker disse systemene for å tjene på andre land som lider, USA, Storbritannia Israel og de er på samme måte de største lovbryterne.SVARE
- Pingback: Vi trenger økonomisk systemendringstoppmøte, ikke klimaendringer | Skjult geopolitikk
- Pingback: USA angrep Filippinene med HAARP | Skjult geopolitikk
- VaughanRaw & Real Data: For 100 år siden ble Wright Bros første flytur kalt en bløff av en vitenskapsmann fordi de sa at det ikke var mulig. Google deretter “Jet Fuel additives” og les MSDS-arkene på dem. Det er kjent som polymerdrivstoff og tilsetningsstoffer som fungerer godt med HAARP for å lage kunstige skyer. Jeg kjenner også en tidligere RAAF som sier at han aldri så noe unormalt mens han tjenestegjorde i 8 år, men er enig i at skyene er rare over himmelen i Melbourne, AU i disse dager.SVARE
- Mike BEr det her du deler ut stanniolhatter? Nei? Hvorfor? Jeg ville trodd du hadde en overflod av de skinnende små tingene.SVARE
- Mike B“FORSTÆNDIGE KOMMENTARER SETTER STOR PÅ.”
…men for det meste fraværende.SVARE - William L. Finucan…..AFFEKTEN ER IKKE KONTROLL…. Snutebiller påvirker bomullsplanter … de kontrollerer dem ikke.SVARE
- MegHvis chemtrails drysset ut ting fra luften, ville ikke myndighetene også bli påvirket? Det er som å bæsje i sitt eget bur og så leve i det… det gir ikke meningSVARE
- jesseDet gjør heller ikke å skade seg selv med kjemikalier for å bli høy. Makt er mer avhengighetsskapende enn narkotika. Fornuft nå? Verden styres av psykopater. Umettelig grådighet.SVARE
- womanamowFolk mater barna sine med gift som mat hver dag! Barn drikker gatorade på fotballkamper! Sukkerfri cola! Aerosolost! Kaptein Crunch! Oscar Mayer! Folk forgifter seg selv hele tiden! Kom igjen, mann….SVARE
- TomeekaUhh “høy topphemmelig sikkerhetsklarering” betyr jack shit hvis du ikke har det militæret kaller behovet for å vite. Du har kun lov til informasjon som er topphemmelig til det nivået som lar deg få jobben din gjort. Topphemmelig klarering betyr ikke at du plutselig vet all den topphemmelige informasjonen. Hvordan vet jeg? Vel, ikke bare forteller de oss dette, jeg kan også si det fordi jeg har en topphemmelig klarering. Det er ingen som venter på å informere deg om alt som går ned på hvert nivå så snart du får en klarering. Det er et behov for å vite grunnlag.SVARE
- MichaelJeg er ikke ameteorolog, men jeg er kjent med nok fysikk til at jeg synes dette fortjener spørsmål. Først: definer “kontrollerbar.” Selv om det fantes noen midler til å påvirke en orkans vei, ville de ikke bare være i stand til å snu den på grunn av treghet. For det andre: definer “kontroll.” Når folk sier «kontroller været», fremkaller det bilder av TPTB som bestemmer akkurat hvordan været skal fungere den dagen, og implementerer det. Denne evnen til å mikrostyre er ikke mulig: for det første, Navier-Stokes-ligningene, som modellerer væskestrøm, av nødvendighet også modellerer turbulens (det ville vært en elendig modell hvis de ikke beskrev alle kjente fenomener). Dette betyr at ligningene (som forresten ikke er løst) har kaotiske løsninger, og derfor kan vi ikke alltid forutsi resultatet av en gitt handling. Det er derfor jeg finner språket misvisende;SVARE
- Få en anelseHvis du googler orkaner som faktisk ble styrt i et sirkelmønster, vil du se at de gjorde det og skrøt av hvor bra det fungerte. Nå som Harvey har oversvømmet Houston, prøv å telle hvor mange ganger den drev tilbake i bukten for å plukke opp mer vann, og gå deretter tilbake til gutten for å dumpe den.SVARE
- jockwilliamdoubledayDet er mange HAARP-arrayer på amerikanske (Rothschild) militærskip rundt om i verden. Så å lukke en array er ingenting. Og vi må lure på HVORFOR de stenger den. Jeg er sikker på at det er av enda mer ondsinnede grunner enn å holde den i gang.SVARE
- GregDere er en hensynsløs gjeng. LolSVARE
- Marc LloydVærmodifikasjoner har blitt brukt til krigføringsformål siden minst 1960-tallet – Operasjon Popeye: sky-seeding ble brukt over Ho Chi Minh-stien i Vietnam for å bremse fienden, og det er ikke engang toppen av isfjellet. Alt er der i de avklassifiserte dokumentene for alle som har en hjerne å se. Det er ikke en “konspirasjonsteori” – det har vært åpent anerkjent i flere tiår.SVARE
- james andrewsTrist at så mange mennesker bare ikke forstår detSVARE
- JACK MAYHOFFERAlle som tror at “to væpnede menn ville rane en bank for å tjene penger”, er en konspirasjonsteoretiker. Det begrepet kastes rundt så mye at det har blitt nedsettende. JFK og MLK ble myrdet, Waco, Oklahoma og 9/11/01 var alle Inside Jobs.SVARE
- MkieDenne og mange andre former for skullduggery har skjedd siden 95. mai 95. VÅKN
OPPSVARE- ShapiemauI god tid før denne datoen Mkie, i god tid før denne datoen..SVARE
- Venter på IAMDet er 2020 – og hvis NOEN av dere noen gang kommer tilbake for å besøke disse kommentarene nå – vil dere oppdage at mange av disse antatte konspirasjonsteoretikerne hadde rett. Det er 6 dager til valgdagen og verden er på vei til en global maktovertakelse.SVARE
- ShapiemauI god tid før denne datoen Mkie, i god tid før denne datoen..SVARE
- oscar m. recinaI så fall hvorfor har den ikke kontrollert orkaner?SVARE
- Frank JHei oscar,
disse radarinstallasjonene og mobile skipsradarplattformene er det som skaper og styrer retningen til orkanene. Sier ikke at hver begivenhet er menneskeskapt, men mange har tvilsomme aspekter og kan knyttes til x band-skipet som blir distribuert til Filippinene ettersom det er 2 HAARP-installasjoner i Japan. Patentet bruker tre stråler for å styre stormcellen.
Michael, til syvende og sist er innflytelse og kontroll praktisk talt det samme – det er mer konteksten du ser på begrepet “kontroll”. Været fungerer av seg selv, akkurat som tankene dine ikke ber deg puste. Poenget er at hvis de ønsker at en “naturlig” begivenhet skal skje, kan de få det til – når og hvor. Klart de ikke kan snu en orkan, men hvorfor ville du i det hele tatt prøve? Hvordan ville det se naturlig ut lol. Poenget er også å skape et svekket land, så de må støtte seg på onkel Sam og vennene deres i verdensbanken og IMF. Lignende hendelser som dette nylig ville være det plutselige jordskjelvet som rammet Kinas superdatamaskin… wow, så heldig for USA hvis verdens raskeste superdatamaskin (Kinas) ble kritisk skadet eller til og med bare tatt offline for en stundSVARE - anna jordanHttps://en.wikipedia.org/wiki/Operation_PopeyeSVARE
- Corinne F GermREGJERINGEN ER REPTILER SOM KONTROLLER VÅRE sinn, INKLUDERT VÆRET OG LEOS OSCARSVARE
- William DinwiddiePå tide å løsne tinnfoliehatten.SVARE
- James J YoultonSeriøst, send to gigawatt med strøm til bakken i Louisiana i 24 timer, og du får 3/4 tommer regn over et område på 100 000+ kvadratkilometer. Det har skjedd i USA siden januar 2013. Det startet kort tid etter at dette skjedde. (Spør deg selv: “Hva skjer når tusenvis av mobile enheter sender teksten “Andre halvdel har nettopp startet” på Superbowl samtidig? http://www.espn.com/nfl/playoffs/2012/story/_/id /8911864/2013-super-bowl-strømbrudd-stopper-spillet-super-bowl-xlviiSVARE
- maks eemusHvorfor skulle noen ønske å kontrollere været? Det kan drepe all fisken i havet eller alle fuglene på himmelen. Næringskjeden, som vi er avhengige av for å overleve, kan veldig raskt bli utslettet. Du kan ikke leve uten mat.SVARE
- SaksøkeHarrp ødelegger Bibelen!SVARE
- RBHFra en privat åpenbaring: Og det skal skje i de siste dager, sier Gud, jeg vil utøse av min Ånd … og deres unge menn skal se syner, og deres gamle skal ha drømmer;
Budskap fra Herren Jesus til John Leary – 2011 & 2012; Før HAARP ble brukt mot Filippinene og andre Asia-land;
“Mitt folk, på værprogrammene, på TV, kan du se de kontinuerlige virvelstrømmene av store stormer som stadig kommer over Amerika fra Stillehavet. HAARP-maskinen er i en ideell posisjon i Alaska for å påvirke værforholdene i Stillehavet.”
«Du har en usedvanlig snørik og ekstremt kald vinter som tidligere år. Det er et kjent faktum fra internettinformasjonen at HAARP-maskinen kan varme opp ionosfæren for å modifisere jetstrømmene som styrer klimaet ditt. Det er disse manipulasjonene av stormer som kan øke mengden nedbør, og bringe til Amerika kalde luftmasser fra Canada.»
“Selv om mange mennesker har snakket om katastrofene forårsaket av HAARP-maskinen, er det ingen åpne protester for å stoppe disse manipulasjonene. Be om at misbruken av denne maskinen vil bli spredt mer, slik at folk kan klage sterkere over skadene forårsaket av jordskjelv og dårlig vær som kan tilskrives HAARP-maskinen.»
«Mitt folk, promotørene av Babels globalisme kan forårsake katastrofer – eller bruke katastrofer som et pressmiddel – mot et hvilket som helst land de velger. De brukte HAARP-maskinen til å forårsake store jordskjelv over hele verden.»
“Der de forårsaket jordskjelv i størrelsesorden 8 til 9, klarte tsunamiene å forårsake mer skade. Denne visjonen [gitt til JL] er den av et annet kraftig jordskjelv i Stillehavet som vil utløse en ny bølge av tsunamier. Forskere har satt opp et tidlig varslingssystem for å advare folk om alle tsunamier i Stillehavet, men det vil bare være en kort varslingsperiode, ettersom bølgene av tsunamien går veldig raskt.»
“Alle land langs Stillehavskysten av Asia bør være klare for nok en stor begivenhet.”
SÅ KOM KATASTERENE SOM VI KJENNER DET!SVARE- William DinwiddieDu tok for mye lsd på 60-talletSVARE
- William DinwiddieHerren snakket med joe smithSVARE
- ValrichterHei, og mange mennesker her ser ut til å være klare til å sprette en blodåre.
Så, ja, usaf har sådd skyer siden andre verdenskrig – opprinnelig for å få det til å regne. Ikke noe vanskelig å tro om det. Familie jagerpilot fortalte meg dette for mange år siden, og det satt fast i hodet mitt fordi jeg trodde de ikke kunne kontrollere været, kunne de?SVARE
- bobbyjaktOg bare tenk at alt dette en dag vil være utdatertSVARE
- CharlesEr månen ekte?SVARE
- William DinwiddieJeg brukte 20 år både aktiv hær og hærreserve. Jeg hadde en hemmelig sikkerhetsklarering. klassifisert informasjon er kodifisert for ulike sikkerhet og oppdelt basert på behov for å vite. bare fordi jeg hadde en hemmelig godkjenning ga meg ikke tilgang til all hemmelig klassifisert informasjon. Jeg hørte ikke om harpe før jeg så Jessie venturas TV-spot. Jeg tror ikke noen kan kontrollere været, det ville vært både en taktisk og landbruksmessig ting hvis sant. dette kommer under høres for godt til å være sant, så sannsynligvis ikkeSVARE
- Paul MartinK min tur folkens…det har alltid og vil alltid være noen selvaktede gnist-wannabes i enhver form for myndighetsposisjon, enten det er pennen som skyver inn CIA eller føttene på bakken ved en AF-base, osv. 007-fantasien som manifesterte seg i Ian Flemings fantasi (han hadde en veldig kjedelig jobb i virkeligheten forresten)
er innebygd via filmene i hodet til tapere med null spenning i det faktiske livet over hele kloden,osv,osv,osv!
Jeg er ikke kjent med HAARP, men hvis det er noe som Roswell-konspirasjonen, så hadde det i beste fall vært eksperimentelt fordi lekkasjer er alltid uunngåelige, og selv SEAL-en kan ikke motstå helteeksponeringen gjennom BS-bøker i disse dager!
Tilbake til UFO-er i alle tiårene med hypede teorier, inkludert UFO-krasj nær NM og romvesener lagret ved WRight Patterson-basen i Ohio, er det ennå ikke en eneste fnugg av overbevisende bevis, eller at FOX, etc ville betale en $$$-formue for å kjøpe det som en eksklusiv !
Militære ingen er tilbøyelige til å overdrive for å imponere damene osv., og det er få der ute som ikke er Audi Murphy-legender i sine egne tanker … det samme gjelder politiet (mange er også tidligere militære)
Tom Clancy tjente en formue i likhet med andre kreative bestselgerlisteforfattere som spilte på folks overtro og paranoiaer, osv., og slik fortsetter BS i media og rykteprating innen militære og regjeringskretser om fantastiske vitenskapelige oppdagelser som aldri har skjedd i virkeligheten og til og med Hvis eksperimentering eksisterte, ble det aldri konkludert med noen REELLE fordelaktige resultater, bare å kaste bort flere skattebetalere $$$!
Men ikke bekymre deg for fremtiden folkens fordi strålende overvektige arter som Kim Jong Un har STORE planer for alle og alle de topp sikkerhetsgodkjente geniene kan ikke engang finne ut HVORDAN de skal STOPPE folk som det!
Walisisk utenrikskorrespondent Asia Pacific
Radio DJ SHOCKJOCK
skribent-regissørSVARE- Janice Lynn DunnHttp://etheric.com/evidence-tesla-technology-array-bases-causing-weather-modification/SVARE
- Leonie WynneFra en artikkel skrevet i 1996 kalt: “Weather as a Force Multiplier:
Owning the Weather in 2025″.
Riktig bruk av værmodifikasjoner kan gi kampromdominans
i en grad som aldri før har vært forestilt. I fremtiden vil slike operasjoner øke luft- og romoverlegenhet og gi nye muligheter for utforming av slagrom og bevissthet om kamprom.
1 “Teknologien er der og venter på at vi skal ta det hele sammen;” – i 2025 kan vi «eie Været».
2 “Foruten de betydelige fordelene en operativ evne ville gi, er en annen motivasjon for å forfølge værmodifikasjoner å avskrekke og motvirke potensielle
motstandere.”
Scenario: Meteorologisk analyse avslører at ekvatorial Sør-Amerika vanligvis har ettermiddagstordenvær på daglig basis gjennom hele året. Vår etterretning har bekreftet at kartellpiloter er motvillige til å fly i eller i nærheten av tordenvær. Derfor har vårt værstyrkestøtteelement (WFSE), som er en del av øverstkommanderendes (CINC) luftoperasjonssenter (AOC), i oppgave å varsle stormbaner og utløse eller
intensivere tordenværceller over kritiske målområder som fienden må forsvare med sine fly. Siden flyene våre i 2025 har allværskapasitet, er tordenværstrusselen minimal for våre styrker, og vi kan effektivt og bestemt kontrollere himmelen over målet.
3 I løpet av de neste tre tiårene kan begrepet værmodifikasjon utvides til å omfatte evnen til å forme værmønstre ved å påvirke deres bestemmende faktorer.
4 I vid forstand kan værmodifikasjon deles inn i to hovedkategorier: undertrykkelse og intensivering av værmønstre. I ekstreme tilfeller kan det innebære etablering av helt nye værmønstre, demping eller kontroll av kraftige stormer, eller til og med endring av globalt klima i vidtrekkende og/eller
langvarig skala.
5 Antall spesifikke intervensjonsmetoder begrenses bare av fantasien, men med få unntak involverer de å tilføre enten energi eller kjemikalier i den meteorologiske prosessen på riktig måte, til rett sted og tid. Intervensjonen kan utformes for å endre været på en rekke måter, for eksempel å påvirke skyer og nedbør, stormintensitet, klima, plass eller tåke.
Og slik fortsetter det….
Det er ekte folk, men det andre skumle motivet er verdensrommet, men det er en annen sak og en lengre historie.SVARE
- Mark Tabors SrMed så mye informasjon om geoengineering, værmodifikasjoner, værkrigføring, aerosolspraying, smart støv, geoengineering-patenter, geoengineering-regninger i kongressen og så mye mer alt på offentlige nettsteder er de fleste fortsatt i mørket om dette. Desinformasjonskampanjen for å diskreditere alle som prøver å ha en voksen samtale om vitenskapen om værmodifikasjoner, blir umiddelbart merket som en NØTT. Vi er alle i dette sammen, og vi kommer alle til å dø av kreft før størstedelen av befolkningen innser at vi blir forgiftet av FN og USA. De har allerede etablert et globalt system for dette.SVARE
- PJFDu glemte å nevne at hvis du mangler delta-hjernebølgen, kan ikke sinnet ditt legges inn lest av Brain SpawnSVARE
- Eliza AyresReblogget dette på Blue Dragon Journal og kommenterte:
Denne sataniske manipulasjonen av planetens atmosfære og vær pågår fortsatt. Bare se opp for å se HAARP-pulsene og geokonstruerte chemtrails …SVARE - Avslør sannhetenVil du NÅ bruke kunnskapen din til POSITIV bruk?
Undersøk og begynn å lage, gi gaver og spre ORGONITT- og SKYBUSTERE, SKALARE ENERGI-ENHETER. *Enkel og rimelig å lage.
Hvis de ikke fungerte, ville ikke oppfinneren blitt fengslet og etterlatt for å dø der og få forskningen hans stjålet.
Dr Wilhelm Reich vs FDA-konspirasjon! Full film. VENNLIGST DEL!
https://youtu.be/NdMskehds9wSVARE- ShapiemauReveal The Truth
Har du i det hele tatt videolenken til denne filmen?SVARE
- ShapiemauReveal The Truth
- JDe fleste som tror at de er smarte følger ordre om penger mens de skader andre. De fleste barn er mer intelligente enn de som er hjernevasket på skoler, det er derfor de tvinger å dope folk i yngre alder med vaksiner. Tror du en stamme forgifter og sprøyter inn sine mennesker? Du vet svaret de har medisinkurer fra naturen og jobber som en familie. Ta en titt på hvor splittet de fleste familier og kulturer ble fra grådighet, såkalt rikdom eller helse-”omsorg”. Når folks sykdommer mentalt eller fysisk øker, er det ingen, det undertrykker å være deg et kreativt omsorgsfullt menneskeSVARE
- chuckLuftforsvarsdokument om hvordan og hvorfor de KONTROLLER VÆRET – direkte fra et militærnettsted.
https://apps.dtic.mil/dtic/tr/fulltext/u2/a333462.pdfSVARE - Alex D-sannhetFlott artikkel.
Det du beskriver her gir perfekt mening, og sannheten holdes fortsatt hemmelig.
Å åpne folks øyne er det vanskeligste noensinne.Fortsett med det!SVARE - Steve The PreacherHvis værmodifisering av mennesker er en bløff og svindel, hvorfor har FN en traktat om værmodifikasjoner- Alle disse storskala værmønstrene finner sted på grunn av implementeringen av N. Teslas skalære interferometerprosjekter- Regjeringene drives alle av Primær Psykopater (genetisk induserte) og deres sekundære psykopater, deres ordrefølgere (lært og betinget psykopati)- Sjekk ut Mark Passio på You-Tube – Snakker om naturlov og psykopati-SVARE
+ There are no comments
Add yours